Ο συνδυασμός πίτσας-τηλεόρασης έχει ξεπεράσει τα αμερικανικά σύνορα και έχει εξαπλωθεί σε όλον τον «πολιτισμένο» κόσμο (εκτός ίσως από την Ιαπωνία όπου για κάποιον αδιευκρίνιστο λόγο η πίτσα είναι αδικαιολόγητα ακριβή). Ήταν λοιπόν θέμα χρόνου να συνδυάσει κανείς τις ιδιαιτερότητες του Δικτύου για να προσφέρει τη δυνατότητα παραγγελίας μέσα από το περιβάλλον του streaming video.
Το εύσημο πρωτοτυπίας εν προκειμένω πάει στην Hulu η οποία σε πρόσφατο κείμενο στο blog της ανακοινώνει μια νέα «εμπειρία διαφήμισης», το «In-Stream Purchase Unit» σε συνεργασία με την Pizza Hut. Αν καταλαβαίνουμε καλά το… concept, οι χρήστες-θεατές της Hulu θα μπορούν να παραγγέλνουν την πίτσα τους από την αλυσίδα μέσα από τη σχετική διαφήμιση που θα προβάλλεται στο κανονικό περιεχόμενο χωρίς να φεύγουν από το περιβάλλον της υπηρεσίας. Για την ιστορία, πρωτοπόρος εδώ είναι περισσότερο η Pizza Hut η οποία είχε δοκιμάσει πέρσι κάτι αντίστοιχο μέσω μιας πολύ πετυχημένης εφαρμογής για το Xbox 360.
Σχόλια