Είναι μια από τις πιο έξυπνες ιδέες που έχουν κυκλοφορήσει τελευταία. «Έξυπνη» τόσο από πλευράς της ίδιας της ιδέας όσο και από πλευράς του κοινού στο οποίο απευθύνεται: πρόκειται για το «Mink» πνευματικό τέκνο της Γκρέις Τσόι από τη Νέα Υόρκη το οποίο, τουλάχιστον σύμφωνα με την παρουσίαση της δημιουργού του στο Disrupt ΝΥ 2014 του TechCrunch, υπόσχεται να προσφέρει στις κοπέλες ηλικιών 13-21 τη δυνατότητα να δημιουργήσουν καλλυντικά όποιας απόχρωσης θέλουν αρκεί να υπάρχει σε έναν υπολογιστή.
Η πρόταση της κ. Τσόι εστιάζει στο κομμάτι του hardware καθώς η επιλογή των χρωμάτων μπορεί να γίνει μέσω οποιασδήποτε εφαρμογής επεξεργασίας εικόνας –από τη στιγμή που ο χρήστης επιλέξει το χρώμα, το Mink (το οποίο υπολογίζεται να κοστίζει περί τα 200 δολάρια) θα εκτυπώνει σε 3D σκιές, κραγιόν, βερνίκια νυχιών ή οτιδήποτε άλλο. Αν και η ιδέα μόλις παρουσιάστηκε, τόσο το πάνελ του TechCrunch όσο και τα Internetικά ΜΜΕ δηλώνουν ενθουσιασμένα.
Σχόλια