Στα 56,7 εκατομμύρια συσκευές έφθασαν οι πωλήσεις των tablets στο πρώτο τρίμηνο του 2014, παρουσιάζοντας μικρότερη του αναμενομένου ανάπτυξη, λόγω πιθανότατα της κακής απόδοσης του iPad, που μέχρι τώρα οδηγούσε την αγορά. Όμως, σύμφωνα με τα στοιχεία της Strategy Analytics, η Apple είχε ένα πολύ κακό τρίμηνο, παρουσιάζοντας μειωμένες πωλήσεις κατά 16% (σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2013) με αποτέλεσμα το μερίδιο αγοράς να πέσει στο 29%.
Αντίθετη πορεία ακολούθησε η Samsung, η οποία μείωσε την ψαλίδα, παρουσιάζοντας βλετιωμένες πωλήσεις κατά 40% (σε σχέση με το Q1 2013), με αποτέλεσμα το μερίδιο αγοράς της να ξεπεράσει το 22,5%. Από τα υπόλοιπα ονόματα των κατασκευαστών που βρίσκονται στην πρώτη πεντάδα μόνο η Lenovo (εκτός από τη Samsung) είχε θετικό πρόσημο στις πωλήσεις της, οι πωλήσεις της οποίας βελτιώθηκαν κατά 150%. Η επίδοση αυτή έδωσε στην κινέζικη εταιρεία την τρίτη θέση στην παγκόσμια κατάταξη.
Οι επιδόσεις των δύο παραπάνω εταιρειών ήταν και αυτές που έδωσαν την ώθηση στο λειτουργικό Android να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο τη διαφορά του σε σχέση με το iOS, καθώς το ποσοστό του πρώτου διαμορφώθηκε στο 66%.
Σχόλια