Δεν είναι τόσο διάσημη όσο η Google (κανείς δεν είναι τόσο διάσημος όσο η Google!) όμως η νεοϋορκέζικη AppNexus είναι το νούμερο 2 σε διαχείριση διαφημιστικής δαπάνης στο web με περισσότερα από 13 δις ad buys ανά ημέρα και με διαφημιστικούς λογαριασμούς που εκτιμώνται στα 700 εκατομμύρια δολάρια. Και μάλλον η φήμη της έφτασε αρκετά μακρύτερα από τις ΗΠΑ και την Ευρώπη αφού σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα του Reuters ενδιαφέρεται να επενδύσει σ’ αυτή η Alibaba, προφανώς ενόψει της πολλά υποσχόμενης δημόσιας εγγραφής της στο αμερικανικό χρηματιστήριο.
Για την αμερικανική εταιρεία, ο κινεζικός γίγαντας μπορεί να αποβεί η καλύτερη πηγή για να μαζέψει τα 100 εκατομμύρια που θέλει και που, πάντα κατά το διεθνές πρακτορείο, θα κάνουν την αξία της να εκτοξευθεί πάνω από το σημάδι του ενός δισ. Οι ωφέλειες για την Alibaba, με το πάτημα στην αγορά της Δύσης και ειδικά στον τομέα της διαφήμισης είναι μάλλον προφανείς.
Σχόλια