Για ρολόι το περιμέναμε όμως αν η Nikkei δεν κάνει λάθος το φθινοπωρινό χτύπημα της Apple στα wearable δε θα εστιάζει στην ώρα αλλά στην υγεία.
Σύμφωνα με το ιαπωνικό συγκρότημα ΜΜΕ, το Κουπερτίνο ετοιμάζεται να ρίξει στην αγορά από 3 μέχρι 5 εκατομμύρια κομμάτια της νέας του συσκευής η οποία θα είναι, βασικά, ένα εργαλείο παρακολούθησης της υγείας και του lifestyle του κατόχου της: θερμίδες, ώρες ύπνου, άσκηση, παλμοί της καρδιάς και διάφορα ακόμα στοιχεία θα περνούν στη συσκευή απευθείας ή μέσω του κινητού και από εκεί θα βρίσκουν το δρόμο τους στο σύννεφο της Apple ώστε ο χρήστης (ή ο γιατρός του) να μπορεί να έχει πρόσβαση και να ελέγχει την κατάστασή του. Πάντα κατά τη Nikkei, στο εγχείρημα θα συμμετέχουν κολοσσοί του χώρου της υγείας όπως η Κλινική Μέγιο, ενώ υπάρχουν συζητήσεις μεταξύ Apple και Nike σχετικά με κάποια «ένωση δυνάμεων» (απορρόφηση της δεύτερης;) στο συγκεκριμένο τομέα.
Σχόλια