Στο σύνολό τους τα διεθνή μέσα αναφέρονται χθες και σήμερα σε μια νέα εφαρμογή, που μπήκε στα καταστήματα εφαρμογών μόλις τον προηγούμενο Απρίλιο. Ο λόγος για το app Yo, που σύμφωνα με τους δημιουργούς του χρειάστηκε μόλις 8 ώρες για να υλοποιηθεί. Αν δεν γνωρίζεις ήδη, η μοναδική δυνατότητα που προσφέρει η συγκεκριμένη εφαρμογή είναι να επικοινωνήσεις με τα φιλικά σου πρόσωπα μέσω μιας -μόνο- συγκεκριμένης λέξης, το Yo. Με άλλα λόγια δεν χρειάζεται καν να σκεφτείς τι θες να γράψεις στον «άνθρωπο σου», απλά με το Yo του δείχνεις ότι ήσουν στο μυαλό του. Μάλιστα, είναι ενδεικτικό ότι η Apple την περασμένη Άνοιξη δεν έκανε δεκτή την ένταξη του app στο App Store, καθώς θεωρούσε ότι δεν ήταν έτοιμη ακόμα.
Το εντυπωσιακό στοιχείο είναι ότι το app Υο εμφανίζει –σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg- ένα ρυθμό ανάπτυξης τις τελευταίες μέρες που προσεγγίζει τους 200.000 νέους χρήστες ανά ημέρα. Είναι νούμερο 1 εφαρμογή στο Ισραήλ και συμπεριλαμβάνεται στο Τοp 10 πολλών ακόμα χωρών. Όμως, το ακόμα πιο εντυπωσιακό στοιχείο είναι ότι η εφαρμογή κατάφερε και πήρε χρηματοδότηση 1 εκατομμυρίου δολαρίων από επενδυτές. Μια επένδυση που φαντάζει ως κακόγουστο αστείο, λόγω των περιορισμένων δυνατοτήτων της εφαρμογής. Άλλοι αποδίδουν την επένδυση στην «φούσκα» στο χώρο της τεχνολογίας που τελικά σπρώχνει τους επενδυτές να τοποθετούν κεφάλαια σε αμφιλεγόμενα καινούργια projects. Από την άλλη πλευρά, για κάποιους υπάρχει και ο εύκολος αντίλογος. Σε μια αγορά που ακόμα δεν είναι σαφές ακόμα ποιο θα είναι το νέο μοντέλο επικοινωνίας, ίσως και το Yo να διεκδικεί το δικό του χώρο ή μερίδιο και να αξίζει την επένδυση. Όπως το WhatsApp και τα 19 δισεκατομμύρια που κόστισε η εξαγορά του από το Facebook ή το Snapchat που πιστεύει ότι αξίζει περισσότερα από τα 3 δισ. που αρνήθηκε επίσης από το Μεγάλο Μπλε Δίκτυο.
Σχόλια