Το επενδυτικό της πλάνο για την επόμενη τριετία ανακοίνωσε χθες η Entersoft. Στη στρατηγική της εταιρείας περιλαμβάνονται τρεις βασικοί στόχοι: επένδυση στον τομέα της Έρευνας και Ανάπτυξης προϊόντων, δυναμική επέκταση σε κάθετες αγορές και σημαντική ενίσχυση της παρουσίας της εταιρείας σε αγορές του εξωτερικού.
Ο συνολικός προϋπολογισμός της επένδυσης σε Έρευνα και Ανάπτυξη για την τριετία 2014-2016, θα αγγίξει τα 5 εκ. ευρώ και θα καλύπτει όλους τους παραπάνω στόχους. Ήδη υλοποιείται το πλάνο ενίσχυσης του τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης, με αύξηση του δυναμικού κατά 50%. Τα βασικά χαρακτηριστικά των προϊόντων που θα αναπτύξει το τμήμα θα εστιάζουν στη δημιουργία προστιθέμενης αξίας, στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και στη δυνατότητα για διεθνή ανάπτυξη των πελατών της Entersoft που θα τα επιλέξουν. Πιο συγκεκριμένα, τα προϊόντα που εξελίσσει η εταιρεία αυτή τη στιγμή είναι τα Marketing CRM, Social CRM, Merchandizing, Segmentation Analysis, E-Commerce, WMS κ.ά. Παράλληλα, όλα τα βασικά προϊόντα της εταιρείας θα παρέχονται On Premise, On Cloud αλλά και ως Software as a Service, για μεγαλύτερη ευελιξία.
Το τμήμα R&D, έχει ήδη ολοκληρώσει το μεγαλύτερο μέρος της ανάπτυξης του νέου Entersoft Business Suite release 5. Η ναυαρχίδα των προϊόντων της εταιρείας, στοχεύει κυρίως στην ενίσχυση της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων, με υποσυστήματα που θα παρέχουν στους πελάτες τη δυνατότητα να δραστηριοποιούνται αποτελεσματικά και αποδοτικά σε περιβάλλον ξένων αγορών. Το πλάνο ανάπτυξης της εταιρείας, στοχεύει επίσης με συγκεκριμένα και εξειδικευμένα προϊόντα σε κάθετες αγορές όπως η βιομηχανία, μεταφορικές εταιρείες και ιδιωτική εκπαίδευση, παρέχοντας προστιθέμενη αξία στους πελάτες, ενισχύοντας έτσι την ανταγωνιστικότητα και τη δυνατότητα για διεθνή επέκταση.
Αξίζει να αναφερθεί ότι η Entersoft, εκτός από την Αθήνα, διατηρεί γραφεία σε Σόφια και Βουκουρέστι, και έως το τέλος Σεπτεμβρίου 2014 θα αποκτήσει γραφεία στο Ντουμπάι, στο οποίο έχει παρουσία τα 2 τελευταία χρόνια μέσω συνεργατών. Αξιοσημείωτο είναι ότι το 13% του συνολικού τζίρου του ομίλου, προέρχεται από τις δραστηριότητες σε ξένες αγορές.
Σχόλια