Πολλές φορές έχουμε αναφερθεί στην «κινεζική επέλαση» στην αγορά της τεχνολογίας όμως φαίνεται ότι ακόμα και αν έχουν συνειδητοποιήσει κάποιες τεχνικές και οικονομικές πραγματικότητες της διεθνούς αγοράς, οι εταιρείες της δεύτερης οικονομίας στον κόσμο δεν έχουν συλλάβει ακριβώς πώς λειτουργεί το μάρκετινγκ.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα, η νεοφερμένη OnePlus, η οποία φιλοδοξεί μεν να φτιάξει «τα καλύτερα τηλέφωνα Android» αλλά πάσχει σοβαρά στο πώς να τα προωθήσει: μετά την αμφίβολη ιδέα «Smash the Past» του προηγούμενου Απριλίου όπου οι χρήστες καλούνταν να σπάσουν τα τηλέφωνά τους για να κερδίσουν ένα δικό της OnePlus One, η εταιρεία εισηγήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα την καμπάνια «Ladies First» όπου οι γυναίκες-χρήστες θα ζωγράφιζαν επάνω τους το λογότυπό της, οι φωτογραφίες θα δημοσιεύονταν στο forum της και η νικήτρια θα κέρδιζε μια καινούρια συσκευή. H, αναμενόμενη σε όποιον καταλαβαίνει λίγο πώς λειτουργούν οι δυτικές αγορές και τα social media, αντίδραση, οδήγησε στη ματαίωση της καμπάνιας εντός ωρών.
Σχόλια