Τρίτη η καλύτερη μέρα για να στέλνετε newsletter

Οι συνήθειες των Ελλήνων αναφορικά με τα Emails τους, σύμφωνα με έρευνα της Moosend.

Deasy @ 10.09.2014
Τρίτη η καλύτερη μέρα για να στέλνετε newsletter

Μια ενδιαφέρουσα έρευνα σχετικά με συνήθειες των Ελλήνων χρηστών Internet αναφορικά με τα emails τους πραγματοποίησε η ελληνική πλατφόρμα Email Marketing Moosend. Στην έρευνα, η εταιρεία χρησιμοποίησε ως δείγμα 300 εκατομμύρια emails που στάλθηκαν από την υποδομή της (Email Newsletter campaigns) μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2014, καλύπτοντας κατά 80% την ελληνική αγορά.

Τρίτη η καλύτερη ημέρα για αποστολές email

Σύμφωνα με τα στατιστικά που δημοσιεύονται στα αποτελέσματα της έρευνας, η Τρίτη φαίνεται να είναι η καλύτερη ημέρα για αποστολή Email Newsletter, καθώς τότε φαίνεται να έχουν καταγραφεί οι περισσότερες αναγνώσεις των Email Newsletters από τους αποδέκτες. Ο μέσος χρόνος που φαίνεται να μεσολαβεί ανάμεσα στο να ανοίξει κάποιος αποδέκτης το Email Newsletter, μέχρι να πατήσει κλικ σε ένα link είναι 28 δευτερόλεπτα, ενώ μόνο το 12% των αναγνώσεων φαίνεται να πραγματοποιείται μέσα στην πρώτη ώρα από την αποστολή του newsletter.

 Φορητές ή σταθερές συσκευές;

Επιπλέον -και μάλλον αναμενόμενο αποτέλεσμα είναι- κατά τη διάρκεια των εργάσιμων ωρών, εμφανίζονται κατά 8% περισσότερα ανοίγματα των Email Newsletters από Desktop συσκευές, καθώς οι περισσότεροι βρίσκονται στα γραφεία τους. Πάντως, ανεξαρτήτως ώρας, η έρευνα δείχνει ότι υπάρχει μια σταθερή εικόνα στην ανάγνωση email newsletters από φορητές συσκευές σε ένα ποσοστό 34,1% σε σχέση με τις Desktop συσκευές που καλύπτουν το 65,9%. Το ποσοστό είναι ελάχιστα αυξημένο υπέρ των mobile συσκευών σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, όταν το αντίστοιχο νούμερο ήταν στο 32%.  

Αξίζει πάντως να σημειωθεί η έντονη αλλαγή της εικόνας, ως προς το λειτουργικό που χρησιμοποιούν οι αναγνώστες στις φορητές συσκευές τους. Μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2014 η αναλογία της ανάγνωσης των newsletters από Android συσκευές έναντι iPhone ήταν 62% προς 28%. Η ίδια αναλογία πέρυσι έδειχνε 47% ανοίγματα από Android έναντι 53% από iPhone.

To Yahoo έχει την πρωτιά των web mail clients

Η ανάλυση συνεχίζει δείχνοντας πως τα ανοίγματα των Εmail Νewsletters γίνονται από email διευθύνσεις που κατά ένα ποσοστό 41% είναι Yahoo, ξεπερνώντας σε ποσοστά τόσο το Hotmail (28%) όσο και το Gmail (27%, στο οποίο όμως δεν συμπεριλαμβάνονται τα Google App domains). Το ακόμα πιο εντυπωσιακό στοιχείο εδώ είναι ότι το Yahoo αύξησε το ποσοστό του κατά 7 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με το δεύτερο εξάμηνο του 2013.

EMAIL,NEWSLETTER,MOOSEND,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home