Και ενώ περιμένουμε το κουμπί «Buy» που θα μεταφέρει και τα ψώνια μας στο Μεγάλο Μπλε Δίκτυο, οι «Financial Times» υποστηρίζουν ότι ο άμεσος στόχος της ομάδας Ζάκερμπεργκ δεν είναι το Amazon αλλά το LinkedIn, εξ ου και το «Facebook at Work» που αναμένεται να εμφανιστεί πιο πριν και που θα απευθύνεται σε όσους θέλουν μια… σοβαρότερη χρήση του Facebook.
Το Facebook at Work χρησιμοποιείται ήδη από τους εργαζόμενους στην εταιρεία, λειτουργεί ξεχωριστά από τους κανονικούς τους λογαριασμούς στο site και περιλαμβάνει πολλές από τις δυνατότητες του τελευταίου (ομάδες συζητήσεων, άμεσα προσωπικά μηνύματα, newsfeed κ.λπ.) αλλά και μια σειρά από νέες όπως εργαλεία που επιτρέπουν εργασία από κοινού σε shared documents. Αν τελικά αληθεύουν τα νούμερα που θέλουν το «coolness factor» του βασικού προϊόντος του Πάλο Άλτο να έχει πέσει και τους χρήστες του να είναι κυρίως ενήλικες ίσως το Facebook at Work να είναι η λύση για το μέλλον.
Σχόλια