Μετά τη συνεργασία της Apple με τον Μαρκ Νιούσον και της Google με την Νταϊάν φον Φίρστενμπεργκ, μια ακόμα εταιρεία από το χώρο της τεχνολογίας έρχεται να επιβεβαιώσει ότι οι εποχές που η τεχνολογία απευθυνόταν μόνο σε geeks έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί: πρόκειται για την Intel η οποία, αποφασισμένη να μην πάθει με τα wearables αυτό που έπαθε με τα κινητά και τις ταμπλέτες, συνεργάστηκε με την Opening Ceremony για ένα έξυπνο βραχιόλι που απευθύνεται σαφέστατα στις fashion conscious γυναίκες.
Το «MICA» (εκ του «My Intelligent Communication Accessory») προσφέρει έναντι 495 δολαρίων οθόνη σαπφείρου, δέρμα φιδιού, διακοσμητικά από οψιδιανό και λάπις-λάζουλι, επίχρυση κάλυψη 18 καρατίων και (για να έχει νόημα η αναφορά του στο Deasy), λήψη και απάντηση σε γραπτά μηνύματα και email, και notifications από το Facebook ή την Google, όχι μέσω Bluetooth και επικοινωνίας με το τηλέφωνο της κατόχου του αλλά μέσω 3G και άμεσης σύνδεσης με την AT&T.
Σχόλια