Είναι δύσκολο να χαρακτηρίσει κανείς τις κινήσεις στελεχών του διαμετρήματος της Μαρίσα Μάγερ σαν «καλές» ή «κακές» όμως από την πλευρά του χρήστη μερικά πράγματα μοιάζουν να μην έχουν πολύ νόημα.
Βλέποντας φερ’ ειπείν τη χτεσινή ανακοίνωση ότι η Yahoo έκλεισε πενταετή συμφωνία με τη Mozilla ώστε από το Δεκέμβριο και μετά η στάνταρ μηχανή αναζήτησης του δημοφιλούς browser δε θα είναι η Google αλλά η ίδια, διερωτάται από πού κι ως πού το πράγμα θα τη βοηθήσει «να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της στις αναζητήσεις». Βεβαίως οι λιγότερο έμπειροι χρήστες που απλώς βάζουν το string αναζήτησής τους στο κουτάκι και πατούν «enter» είναι ένα σεβαστό κομμάτι της αγοράς και ένα που οι εταιρείες (προεξαρχούσης της Microsoft αλλά και της ίδιας της Google) έχουν εκμεταλλευτεί κατά κόρον στο παρελθόν, όμως εν έτει 2014, μάλλον ακόμα και ο πλέον αρχάριος γνωρίζει ποιος έχει κερδίσει το παιχνίδι των Internetικών αναζητήσεων –και γιατί.
Σχόλια