Το πρώτο κύμα εφαρμογών της IBM για το λειτουργικό iOS

Σε εφαρμογή η συνεργασία ΙΒΜ και Apple.

Deasy @ 11.12.2014
Το πρώτο κύμα εφαρμογών της IBM για το λειτουργικό iOS

Τον προηγούμενο Ιούλιο είχαμε κάνει αναφορά στη συνεργασία που υπέγραψαν δύο «ορκισμένοι εχθροί» προηγούμενων δεκαετιών. Ο λόγος για την IBM και την Apple, οι οποίες στο πλαίσιο της ευρύτερης συμφωνίας τους το περασμένο καλοκαίρι έκαναν γνωστό ότι η πρώτη θα υλοποιήσει μια πλατφόρμα cloud υπηρεσιών, κάτω από την ομπρέλα MobileFirst for iOS.

Μερικούς μήνες μετά, το πρώτο κύμα υπηρεσιών είναι ήδη έτοιμο και αφορά μια νέα κλάση εφαρμογών που είναι σχεδιασμένες ειδικά για επιχειρήσεις, καθώς και υποστηρικτικές υπηρεσίες cloud, καθιστώντας τις δυνατότητες της ΙΒΜ στον τομέα Big Data & Analytics διαθέσιμες για τους επιχειρηματικούς χρήστες iPhone και iPad.

Οι λύσεις IBM MobileFirst for iOS απευθύνονται στους εταιρικούς πελάτες από τους κλάδους των Τραπεζών, των Λιανικών Πωλήσεων, των Ασφαλιστικών Εταιρειών, των Χρηματοπιστωτικών Υπηρεσιών, των Τηλεπικοινωνιών καθώς και για Κρατικούς Οργανισμούς και Αεροπορικές Εταιρείες. Μάλιστα, μεταξύ των πελατών της IBM που ανακοίνωσαν την υποστήριξή τους για τις λύσεις IBM MobileFirst for iOS περιλαμβάνονται οι εξής: Citi, Air Canada, Sprint και Banorte.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι εφαρμογές βοηθούν τους εργαζομένους να έχουν πρόσβαση στις πλήρεις δυνατότητες των εταιρειών τους, οπουδήποτε και αν αλληλεπιδρούν με πελάτες — ταχύτερα, ευκολότερα και με μεγαλύτερη ασφάλεια. Έχουν αναπτυχθεί αποκλειστικά για τις συσκευές iPhone και iPad, υλοποιούνται σε ένα ασφαλές περιβάλλον, διαθέτοντας δυνατότητες analytics και σε σύνδεση με τις βασικές διαδικασίες της επιχείρησης. Οι εφαρμογές μπορούν να παραμετροποιηθούν στις ανάγκες οποιουδήποτε οργανισμού, με εύκολη υλοποίηση, διαχείριση και αναβάθμιση μέσω υπηρεσιών cloud από την IBM, με ασφάλεια που καλύπτει τα δεδομένα, την εφαρμογή και τη συσκευή.

Η πρώτη σειρά λύσεων IBM MobileFirst for iOS περιλαμβάνει:

- Plan Flight (Κλάδος Ταξιδιών και Μεταφορών): διαχειρίζεται την κύρια πηγή εξόδων όλων των αερογραμμών -τα καύσιμα- επιτρέποντας στους πιλότους να εξετάζουν εκ των προτέρων τα προγράμματα πτήσεων, τα σχέδια πτήσεων και τις καταστάσεις πληρώματος, να αναφέρουν προβλήματα που παρουσιάζονται κατά τις πτήσεις στα πληρώματα εδάφους και να λαμβάνουν καλύτερα τεκμηριωμένες αποφάσεις όσον αφορά την βελτιστοποίηση της προμήθειας καυσίμων (discretionary fuel)

- Passenger+ (Κλάδος Ταξιδιών και Μεταφορών): επιτρέπει στα πληρώματα πτήσης να προσφέρουν ένα απαράμιλλο επίπεδο εξατομικευμένων υπηρεσιών στους επιβάτες κατά τη διάρκεια της πτήσης – συμπεριλαμβανομένων πληροφοριών για ειδικές προσφορές, αλλαγή κρατήσεων και αποσκευές.

- Advise & Grow (Τράπεζες και Χρηματοπιστωτικές αγορές): παρέχει σε τραπεζικά στελέχη που επισκέπτονται μικρές επιχειρήσεις/πελάτες, ασφαλή εξουσιοδότηση για την πρόσβαση σε προφίλ πελατών και αναλύσεις του ανταγωνισμού, με στόχο την εξαγωγή επιχειρηματικής γνώσης μέσω εργαλείων ανάλυσης προκειμένου να υποβάλλουν εξατομικευμένες προτάσεις και για την ολοκλήρωση συναλλαγών με ασφάλεια.

- Trusted Advice (Τράπεζες και Χρηματοπιστωτικές αγορές): Επιτρέπει σε συμβούλους να αποκτούν πρόσβαση και να διαχειρίζονται χαρτοφυλάκια πελατών καθώς και να αντλούν πληροφόρηση από ισχυρά εργαλεία ανάλυσης προβλέψεων -όταν βρίσκονται στην κατοικία του πελάτη ή στην καφετέρια της γειτονιάς, αντί στο γραφείο τους- με πλήρη δυνατότητα ελέγχου των προτάσεων με εξελιγμένα εργαλεία μοντελοποίησης, μέχρι και την ασφαλή ολοκλήρωση συναλλαγών.

- Retention (Ασφάλιστικός Τομέας): παρέχει στους ασφαλιστικούς πράκτορες δυνατότητες πρόσβασης στα προφίλ και το ιστορικό των πελατών, συμπεριλαμβανομένων βαθμολογία κινδύνου διατήρησης βάσει ανάλυσης καθώς και έξυπνων ειδοποιήσεων, υπενθυμίσεων και προτάσεων για τις επόμενες βέλτιστες κινήσεις  καθώς και διευκόλυνσης βασικών συναλλαγών όπως η λήψη ηλεκτρονικών υπογραφών και η είσπραξη ασφαλίστρων.

- Case Advice (Δημόσια Διοίκηση): αντιμετωπίζει το πρόβλημα του φόρτου εργασίας και της υποστήριξης μεταξύ όσων εργάζονται σε υποθέσεις και λαμβάνουν κρίσιμες αποφάσεις, ατομικά, ή ομαδικά, εν κινήσει. Η λύση αναπροσαρμόζει τις προτεραιότητες των υποθέσεων βασιζόμενη σε πληροφόρηση πραγματικού χρόνου βάσει ανάλυσης και εκτιμά τον κίνδυνο βάσει ανάλυσης προβλέψεων.

- Incident Aware (Δημόσια Διοίκηση): μετατρέπει το iPhone σε κρίσιμο πόρο πρόληψης του εγκλήματος, παρέχοντας στα αστυνομικά όργανα πρόσβαση πραγματικού χρόνου σε χάρτες και πηγές βίντεο από τις θέσεις συμβάντων, πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση των θυμάτων, τον κίνδυνο κλιμάκωσης και το ιστορικό παραβατικότητας καθώς και βελτιωμένη δυνατότητα κλήσης ενισχύσεων και υποστηρικτικών υπηρεσιών.

- Sales Assist (Λιανικές Πωλήσεις): επιτρέπει σε συνεργάτες να συνδέονται στα προφίλ πελατών, να παρουσιάζουν προτάσεις που βασίζονται σε προηγούμενες αγορές και στις τρέχουσες επιλογές, να ελέγχουν τα αποθέματα, να εντοπίζουν είδη στο κατάστημα και να κανονίζουν την αποστολή ειδών που είναι διαθέσιμα εκτός καταστήματος.

- Pick & Pack (Λιανικές Πωλήσεις): συνδυάζει τεχνολογία βελτιστοποίησης της εγγύτητας μεταξύ παραγγελιών και αποθεμάτων με τα back-end συστήματα για τη ριζική αλλαγή του τρόπου εκπλήρωσης των παραγγελιών.

- Expert Tech (Τηλεπικοινωνίες): αξιοποιεί εγγενείς δυνατότητες του iOS, π.χ. FaceTime και GPS, για εύκολη πρόσβαση σε τεχνογνωσία, βελτιστοποίηση μιας διαδρομής, για να παράσχει ανώτερο επίπεδο εξυπηρέτησης, πιο αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων, βελτιωμένη παραγωγικότητα, καθώς και μεγαλύτερη ικανοποίηση εργαζομένων και πελατών.

Συμπληρωματικά με τα παραπάνω, η συνεργασία μεταξύ Apple και IBM προσφέρει στις επιχειρήσεις/ πελάτες πρόσθετα επίπεδα δυνατοτήτων για τη φορητή δικτύωση των επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένων των εξής:

- Μοbile Platform and Enterprise Integration – αξιοποίηση της διεθνούς τεχνογνωσίας της IBM στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών, τη σχεδίαση της  εμπειρίας του πελάτη, την ενοποίηση των συστημάτων, από τα εργαλεία ανάλυσης, τη ροή εργασιών και την αποθήκευση στο cloud έως τη διαχείριση, την ασφάλεια και την ολοκλήρωση συσκευών σε κλίμακα στόλου. Η βελτιωμένη διαχείριση φορητών συσκευών περιλαμβάνει ένα κατάλογο ιδιωτικών εφαρμογών, υπηρεσίες ασφάλειας για δεδομένα και συναλλαγές καθώς και εργαλεία παραγωγικότητας για όλες τις λύσεις IBM MobileFirst for iOS. Επιπλέον των λύσεων λογισμικού στις εγκαταστάσεις της επιχείρησης, όλες αυτές οι υπηρεσίες θα είναι διαθέσιμες στο Bluemix -την πλατφόρμα ανάπτυξης της IBM στο IBM Cloud Marketplace.

- Supply activate and manage – βελτιστοποιημένη, πλήρης διαχείριση των προμηθειών, της εγκατάστασης και του κύκλου ζωής -- στην κατάλληλη κλίμακα, μαζί με λύσεις cloud για την ασφάλεια της επιχείρησης, τη διαχείριση συσκευών και την ενοποίηση δεδομένων και διαδικασιών.

- AppleCare for the Enterprise  – παροχή υποστήριξης στα Τμήματα Πληροφορικής και στους τελικούς χρήστες για τις συσκευές τους, όλο το εικοσιτετράωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα, από τη βραβευμένη ομάδα υποστήριξης πελατών της Apple, με οn-site εξυπηρέτηση που παρέχεται από την IBM. 

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ,ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ,APPLE,IBM,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home