Πρόκειται μάλλον για τη μεγάλη είδηση με την οποία θα κλείσει το 2014: η Facebook παύει να χρησιμοποιεί την Bing, ανανεώνει το δικό της εργαλείο αναζήτησης που θα λειτουργεί μέσα στο site της και αρχίζει να το διαθέτει στους χρήστες, ξεκινώντας από τις ΗΠΑ –δε χρειάζεται μαντικές ικανότητες για να προβλέψει κανείς ότι η επέκταση της υπηρεσίας σε όλους τους χρήστες είναι θέμα το πολύ εβδομάδων.
Τι σημαίνει αυτό; Προφανώς ανοιχτό πόλεμο με την Google, η οποία καταδικάζεται έτσι να παραμείνει τυφλή απέναντι στον τεράστιο όγκο περιεχομένου που εκτίθεται καθημερινά στο Μεγάλο Μπλε Δίκτυο και στο αρχείο του και αδύναμη να εξυπηρετήσει τις ανάγκες ενός μεγάλου υποσυνόλου της χρηστικής βάσης του Facebook που έχει μάθει να ταυτίζει το Internet μ’ αυτό. Αυτό δε που θα «προσθέσει την προσβολή στη βλάβη» είναι ότι είναι θέμα χρόνου μέχρι η Facebook να αρχίσει να αξιοποιεί διαφημιστικά με παρόμοιο τρόπο τη δική της έρευνα!
Σχόλια