Μπορεί να διαθέτει σταθερά μεγάλο μερίδιο αγοράς, όμως το λειτουργικό της Google είδε τους προηγούμενους μήνες τα δύο νέα iPhone της Apple να του αφαιρούν ένα σημαντικό μερίδιο αγοράς σε όλες τις μεγάλες αγορές του δυτικού κόσμου. Τουλάχιστον, σύμφωνα με τα στοιχεία της Kantar που αφορούν το τρίμηνο Σεπτεμβρίου – Νοεμβρίου 2014.
Με βάση λοιπόν τα στοιχεία της εταιρείας, το Android έχασε στις ΗΠΑ δύο ποσοστιαίες μονάδες, πέφτοντας στο 48,4%, με το iOS να κερδίζει 4 και να ανεβαίνει στο 47,4% (τα ποσοστά αφορούν τις πωλήσεις και συγκρίνονται με τα ίδια στοιχεία για το αντίστοιχο τρίμηνο του 2013).
Σχεδόν ίδια είναι η εικόνα και στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές, όπου βέβαια το Android διαθέτει ισχυρότερο προβάδισμα έναντι του iOS. Ωστόσο το 69,9% που συγκεντρώνει είναι 3 μονάδες χαμηλότερο από το μερίδιο αγοράς που κατείχε το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2013. Όπως σημειώνει η Kantar, η μεγαλύτερη πτώση εμφανίζεται στη Μεγάλη Βρετανία που αγγίζει το 6,7%, καθώς οι συσκευές της Apple αποτέλεσαν το 42,5% των πωλήσεων που πραγματοποιήθηκε στο τρίμηνο Σεπ-Νοε του 2014, κερδίζοντας πάνω από 12 ποσοστιαίες μονάδες. Αντίστοιχα στη Γερμανία, η πτώση του λειτουργικού της Google ξεπερνάει τις 4,5 μονάδες, ενώ η άνοδος του iOS είναι μεγαλύτερη των 4, ενώ στην Κίνα τόσο το Android όσο και το iOS εμφανίζουν ελαφρά αυξημένα ποσοστά.
Σχόλια