Με επιτυχία έκλεισε ο δεύτερος επενδυτικός γύρος της Persado, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, συγκεντρώνοντας κεφάλαια 21 εκατομμυρίων δολαρίων από μεγάλα διεθνή funds, τα οποία θα χρησιμοποιήσει για την περαιτέρω ανάπτυξη των υπηρεσιών της.
Η Persado με έδρα τη Νέα Υόρκη,αποτέλεσε μέχρι το Δεκέμβριο του 2012, οπότε και αποσπάσθηκε, τμήμα της εταιρίας Upstream, μίας εκ των μεγαλύτερων εταιριών mobile marketing διεθνώς. Με κύριο άρμα το αυτοματοποιημένο σύστημα σύνταξης πειστικών διαφημιστικών μηνυμάτων, αντικαθιστώντας τη δουλειά των κειμενογράφων, η Persado έχει προσελκύσει ήδη στο πελατολόγιό της περισσότερες από 50 μεγάλες εταιρείες, πολλές από τις οποίες βρίσκονται στη λίστα Fortune 500, όπως η Best Buy, η Verizon, η Vodafone, o όμιλος City Group κ.α.
Υπενθυμίζεται ότι στο πλαίσιο του πρώτου γύρου επένδυσης που είχε πραγματοποιηθεί πριν από δύο χρόνια η εταιρεία είχε προσελκύσει κεφάλαια ύψους 15 εκατ δολαρίων από τη Bain Capital Ventures, οπότε και με τη νέα επένδυση το σύνολο των επενδεδυμένων κεφαλαίων ξεπερνούν τα 36 εκατομμύρια.
Στο νέο επενδυτικό κύκλο συμμετείχαν η StarVest Partners, η Citi Ventures, η American Express Ventures και η Bain Capital Ventures.
Σχόλια