Καθένας ξεκινάει από αυτό που ξέρει: αν η Apple έχει ως αφετηρία τους υπολογιστές και από εκεί διερευνά την αγορά του αυτοκινήτου, η Ford, ίσως η πιο εμβληματική εταιρεία από τον κόσμο της αυτοκίνησης αναζητά τρόπους να αξιοποιήσει τις εταιρείες του Δικτύου, ειδικά όταν αυτές έχουν πρόσβαση σε μισό δισεκατομμύριο χρήστες.
Συμπαίκτης της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας εν προκειμένω φέρεται να είναι η Tencent, το WeChat της οποίας πλησιάζει από ό,τι διαβάζουμε τον παραπάνω αριθμό, το δε ζητούμενο θα είναι μια custom εκδοχή της δημοφιλούς εφαρμογής, ειδικά για τα Ford που θα κυκλοφορούν στην Κίνα, η οποία θα προσφέρει τη δυνατότητα ασφαλούς χειρισμού τόσο των βασικών λειτουργιών (δηλαδή της ανταλλαγής μηνυμάτων) όσο και άλλων ενημερωτικών και ψυχαγωγικών υπηρεσιών. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ford δεν είναι μόνη στο συγκεκριμένο παιχνίδι: ανάλογες προτάσεις έχουν κάνει προς την Tencent (αλλά και προς τις Baidu και Alibaba) η General Motors, η Nissan και η Daimler/Mercedes-Benz.
Σχόλια