Μια διαφορετική ανάγνωση σε μια από τις (φαινομενικά) μεγαλύτερες πρόσφατες εμπορικές αποτυχίες προτείνει το «Wired» σε πρόσφατο άρθρο του με αντικείμενο τα Google Glass. Αντί να δώσει το βάρος στην αποδοχή από την καταναλωτική αγορά (η οποία όπως και αν τη μετρήσει κανείς ήταν και παραμένει αποκαρδιωτική για ένα τόσο φιλόδοξο σχέδιο που εμπλέκει μάλιστα και έναν από τους δύο ισχυρούς άνδρες του Μάουντεν Βιού, τον Σεργκέι Μπριν), ο Κέιντ Μετζ, ένας από τους γνωστότερους γραφιάδες της αγοράς προτείνει να δούμε τα γυαλιά της Google σαν ένα αντικείμενο που απευθύνεται πρωτίστως σε εταιρείες και οργανισμούς και λιγότερο σαν κάτι που θα αγοράσουμε όλοι. Για να τεκμηριώσει δε τη θέση του, ο κ. Μετζ περιγράφει μια σειρά από εφαρμογές από τον χώρο, κυρίως, της ιατρικής και συνεντεύξεις από επιστήμονες και ερευνητές που θεωρούν τα γυαλιά απαραίτητο εργαλείο για τη δουλειά τους.
Μήπως τελικά το πρόβλημα των Glass ήταν απλώς πρόβλημα επικοινωνίας;
Σχόλια