Οι λίστες του Buzzfeed και τα μυστικά τους

Deasy @ 26.02.2015
Οι λίστες του Buzzfeed και τα μυστικά τους

Αν τριγυρίζεις στο Facebook είναι μάλλον απίθανο να μην έχεις συναντηθεί με κάποιο post από το Buzzfeed, ένα site που έχει χτίσει την επιτυχία του στις λίστες.

Ξέρεις, "30 πράγματα που πρέπει να κάνεις πριν γεράσεις", "25 λόγοι για να μην έρθεις στην Ελλάδα" (αυτό βασικά εκθείαζε την Ελλάδα ως ταξιδιωτικό προορισμό), "10 σημάδια που θα σε κάνουν να καταλάβεις αν ο σκύλος σου έχει κατάθλιψη", "15 μυστικά για να μην κάψεις το φαγητό" και πάει λέγοντας.

Αν θέλεις να μιμηθείς αυτόν τον τρόπο γραφής δεν θα συναντήσεις και πάρα πολλές δυσκολίες. Λίγη έμπνευση, μερικές καλές φωτογραφίες (ίσως αυτό να είναι και το πιο δύσκολο τελικά) και η επιτυχία στα βελουδένια αλώνια του Facebook σε περιμένει.

Ποια όμως είναι η απόλυτη συνταγή της επιτυχίας; Ο Μαξ Γουλφ έβαλε τα πράγματα κάτω, άρχισε να "σκαλίζει" το Buzzfeed και κατέληξε σε μερικά χρήσιμα συμπεράσματα.

Πρώτα πρώτα διαπίστωσε πως το 25% των δημοσιεύσεων του Buzzfeed ακολουθούν τη λογική της λίστας, πράγμα που ίσως αδικεί το υπόλοιπο 75% για το οποίο ουδείς ασχολείται τόσο εξονυχιστικά.

Τα δημοσιεύματα-λίστες με 30 στοιχεία, όπως δείχνει και το γράφημα που ακολουθεί, είναι εκείνα που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον και διανέμονται ευκολότερα μεταξύ των χρηστών του Facebook.

Η φωτογραφία είναι ο βασιλιάς, καθώς τα δημοσιεύματα με τίτλο της μορφής "Χ φωτογραφίες..." είναι και τα δημοφιλέστερα.

Γενικά ο τίτλος πρέπει να ξεκινάει με αριθμό. Φαίνεται πως οι άνθρωποι παθαίνουν κάτι όταν βλέπουν αριθμό στην αρχή του τίτλου και πατάνε το link μανιωδώς (και μετά σου λέει ο άλλος, "εγώ είμαι άνθρωπος, δεν είμαι μηχανή").

Τέλος, οι λέξεις-κλειδί έχουν επίσης τη σημασία τους. Γενικά ο Γουλφ διαπιστώνει πως τα δημοσιεύματα που αναφέρονται σε θέματα καριέρας έχουν μεγαλύτερη δημοτικότητα.

Θέλεις περισσότερα; Κάνε μια επίσκεψη εδώ...

BUZZFEED,ΜΜΕ,ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home