Σταδιακή όπως φαίνεται θα είναι η είσοδος των προϊόντων της Xiaomi στην ευρωπαϊκή αγορά, καθώς η εταιρεία αποφάσισε το πρώτο βήμα να γίνει με τη διάθεση των αξεσουάρ της. Σύμφωνα με τον Hugo Barra (ένας εκ των αντιπροέδρων της εταιρείας και πρώην υψηλόβαθμο στέλεχος της Google) η εταιρεία θα ανοίξει σύντομα το ηλεκτρονικό της κατάστημα για την Ευρώπη, προσφέροντας στους καταναλωτές τη δυνατότητα απόκτησης σειράς αξεσουάρ που περιλαμβάνουν τα έξυπνα βραχιόλια της εταιρείας (activity wrist bands) καθώς και ακουστικά όλων των κατηγοριών.
Ο ίδιος απέκλεισε τη διάθεση και των smartphones μέσα από το ίδιο κατάστημα, αναφέροντας ότι για τη συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων είναι σε προτεραιότητα η αγορά της Ινδίας.
Σχόλια