Μια νέα πλατφόρμα ψηφιακής διαφήμισης, το easyads.gr, ξεκίνησε από χθες τη λειτουργία του στην ελληνική αγορά. Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση πρόκειται για «ένα αυτοματοποιημένο σύστημα ψηφιακής διαφήμισης, που δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την καλύτερη στόχευση του κοινού που ενδιαφέρει τους διαφημιζόμενους, με αποτέλεσμα την επίτευξη υψηλής απόδοσης του διαφημιστικού τους budget. Ταυτόχρονα, το σύστημα easyads βοηθά στην καλύτερη εμπορική εκμετάλλευση των συνεργαζόμενων websites, παρέχοντας ένα ολοκληρωμένο σύστημα που συνδυάζει την έρευνα κοινού με ταυτόχρονη χρήση προηγμένων αλγορίθμων και του ειδικού ad server, με αποτέλεσμα την αυξημένη δυνατότητα επίτευξης διαφημιστικών εσόδων».
Επιπλέον, οι αναλύσεις του συστήματος easyads, βασίζονται στα αριθμητικά δεδομένα και τα αποτελέσματα του εργαλείου διαχείρισης ερευνών Webrating (περισσότερα από 400.000 απαντημένα ερωτηματολόγια μέχρι σήμερα). Τέλος, περιλαμβάνουν και τη σύγκριση της στάσης και της σύστασης του κοινού κάθε website με άλλες συμβατικές έρευνες, που διεξάγονται σε μηνιαία βάση, όσον αφορά τον γενικό πληθυσμό, τους χρήστες internet και τους συχνούς χρήστες internet.
Σχόλια