Τα Μέσα είναι καινούρια όμως οι παλιοί κανόνες δεν έχουν χάσει την αξία τους, ειδικά όταν πρόκειται για παιδιά, υποστηρίζουν οι οργανώσεις Κέντρο Ψηφιακής Δημοκρατίας, Αμερικανική Ακαδημία Παιδικής και Εφηβικής Ψυχολογίας και Ένωση Καταναλωτών οι οποίες είναι επικεφαλής μιας κίνησης που στόχο έχει την κινητοποίηση της αμερικανικής Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου ενάντια στον τρόπο που αξιοποιούν ορισμένοι διαφημιζόμενοι την εφαρμογή του YouTube για παιδιά. Κατά τους διαμαρτυρόμενους (και τους γονείς που συμβάλλουν στην κινητοποίηση) δε γίνεται πάντοτε σαφές πότε κάποιο περιεχόμενο είναι πληρωμένο από μεγάλους διαφημιζόμενους (όπως η McDonald’s και η Fisher-Price) και πότε πραγματικά ερασιτεχνικό, γεγονός που μπορεί να προκαλέσει σύγχυση στους ανήλικους… καταναλωτές –οι σχετικοί κανόνες υπάρχουν ήδη για τα «παραδοσιακά» Μέσα όμως μάλλον αντιμετωπίστηκαν κάπως πιο επιπόλαια στο Δίκτυο.
Η ίδια η YouTube/Google φαίνεται να προσπαθεί να διατηρήσει τις αποστάσεις δηλώνοντας ότι αποδέχεται το feedback για τη βελτίωση των υπηρεσιών της όμως διαφωνεί με τις δηλώσεις των οργανώσεων.
Σχόλια