iPad στην εκπαίδευση

iPad στην εκπαίδευση

Tablets όπου οι μαθητές αποθηκεύουν τις εργασίες τους, 3D εκτυπωτές που επιτρέπουν στα παιδιά να φτιάχνουν τα δικά τους μοντέλα αλλά και εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality) που προσφέρουν μία βελτιωμένη εμπειρία όσον αφορά την επίσκεψη σε δημοφιλείς αρχαιολογικούς χώρους όπως είναι η Ακρόπολη, η Ολυμπία και η Κνωσός. Οι εφαρμογές αυτές είναι ορισμένες από αυτές που έχουμε αρχίσει να βλέπουμε σε αρκετά σχολεία στην Ελλάδα, κυρίως από το χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης, τα οποία χρησιμοποιούν, κατά κύριο λόγο, iPads και τις εξειδικευμένες πλατφόρμες της Apple, τις οποίες προωθεί στην ελληνική αγορά η iSquare, προκειμένου να προσαρμόσουν το εκπαιδευτικό μοντέλο στα δεδομένα της ψηφιακής εποχής.

Από τις πλέον χαρακτηριστικές περιπτώσεις τέτοιων σχολείων είναι τα Εκπαιδευτήρια Πλάτωνα, όπου τα στελέχη του σχολείου, από την 6η Δημοτικού έως την Α’ Λυκείου, το iPad αποτελεί βασικό κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Συνολικά, υπάρχουν 300 ενεργά iPads με το 80% των παιδιών να το χρησιμοποιεί ως βοήθημα για τα μαθήματα τους. Το σχολείο δανείζει τις συσκευές στους μαθητές, οι οποίοι πάντως μπορούν να χρησιμοποιούν και τα δικά τους iPad.

Το ενδιαφέρον στοιχείο είναι πως τα Εκπαιδευτήρια Πλάτωνα έχουν προχωρήσει στη δημιουργία δικού τους περιεχομένου προκειμένου να αξιοποιήσουν περαιτέρω τις δυνατότητες των πλατφορμών της Apple στη μαθησιακή διαδικασία. Τα μέχρι τώρα αποτελέσματα είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά δεδομένου ότι έχει επισημανθεί μία σημαντική αύξηση της δημιουργικότητας των μαθητών όπως και των ψηφιακών δεξιοτήτων τους, ενώ οι δάσκαλοι και οι καθηγητές μετά τις αρχικές αντιρρήσεις έχουν πλέον αποδεχθεί και αξιοποιούν όσο το δυνατόν περισσότερο τα iPads προκειμένου να κάνουν καλύτερα το μάθημα τους. «Ουσιαστικά, προσφέρουμε μία περισσότερο ολιστική προσέγγιση στην εκμάθηση» τονίζεται χαρακτηριστικά από τους ανθρώπους των Εκπαιδευτηρίων Πλάτωνα.

TABLETS,ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ,Quest,ISQUARE,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home