Μέσα στον Μάιο τo Instant Articles στο Facebook

Καλό ή κακό νέο για τους εκδότες;

Deasy @ 05.05.2015
Μέσα στον Μάιο τo Instant Articles στο Facebook

Για την πρόθεση του Facebook  να υποκαταστήσει το ίδιο το Internet (όπως αναδεικνύεται από τις κινήσεις του) έχουμε μιλήσει αρκετές φορές στο παρελθόν. Μια ακόμα κίνηση προς αυτήν την κατεύθυνση είναι το Instant Articles που, σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή μέχρι το τέλος του τρέχοντος μήνα.

Τι είναι το Instant Articles; Είναι η θεαματική αλλαγή που θέλει τα ενημερωτικά sites να δημοσιεύουν το σύνολο του υλικού των άρθρων τους στο Facebook αντί της λογικής που επικρατεί μέχρι σήμερα της δημοσίευσης του link του άρθρου που φιλοξενείται σε κάποιο site. Το Instant Articles αφορά αποκλειστικά το περιεχόμενο που λαμβάνουν οι χρήστες μέσα από τη mobile εφαρμογή του Facebook και η ανάγκη του προκύπτει, όπως τουλάχιστον δικαιολογείται από το τελευταίο, από τη σύγχιση που προκαλεί στους χρήστες η μετάβαση από το ένα site στο άλλο. Πιο απλά, το Facebook δεν θέλει τους χρήστες του να μεταφέρονται από την εφαρμογή του στον browser της συσκευής για να διαβάσουν ένα άρθρο που τους ενδιαφέρει. Για αρχή, το μεγάλο μπλε δίκτυο φέρεται ότι έχει έρθει σε συμφωνία με τρεις media οργανισμούς που θα στηρίξουν το project: BuzzFeed, New York Times, National Geographic.

Είναι δεδομένο βεβαίως ότι τόσο οι παραπάνω οργανισμοί όσο και αυτοί που ενδεχομένως ακολουθήσουν έχουν τους ενδιασμούς τους για την κατάσταση όπως διαμορφώνεται, με την όλο και μεγαλύτερη εξάρτησή τους από το Facebook. Για να κατευνάσει αυτές τις ανησυχίες το Facebook φαίνεται να είναι διατεθιμένο να κάνει τις υποχωρήσεις του, καθώς σύμφωνα με τα σχετικά ρεπορτάζ, υπόσχεται ότι το 100% των διαφημιστικών εσόδων που θα προκύπτουν από τη δημοσίευση των άρθρων θα πηγαίνει αποκλειστικά στους εκδότες. Το μοντέλο αυτό θα υιοθετηθεί για τις διαφημίσεις που θα κλείνουν οι ίδιοι οι εκδότες, ενώ για τις διαφημίσεις που θα πουλάει το Facebook, αυτό θα κρατάει το 30%.  Ωστόσο παραμένει άγνωστος μέχρι στιγμής ο τρόπος εμφάνισης αυτών των διαφημίσεων, όπως είναι επίσης άγνωστο αν ο κάθε εκδότης θα έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί ο ίδιος την αποτελεσματικότητα της κάθε διαφήμισης.

INSTANT ARTICLES,ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ,ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ,FACEBOOK,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home