Qrator: η πλατφόρμα διασύνδεσης δημιουργικών ανθρώπων

Το ελληνικό startup που βοηθά τους δημιουργικούς επαγγελματίες να παρουσιάσουν τη δουλειά τους

Qrator: η πλατφόρμα διασύνδεσης δημιουργικών ανθρώπων

Σε λειτουργία και ανοικτή για το ευρύ κοινό είναι πλέον η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Qrator, στόχος του οποίου είναι η διασύνδεση δημιουργικών ανθρώπων σε ολόκληρο τον πλανήτη.

Το Qrator είναι ένα ελληνικό startup που δημιουργήθηκε από τον Νικόλα Ιωαννίδη το 2011 και στο τέλος του 2014 δέχθηκε χρηματοδότηση συνολικού ύψους 830.000 δολαρίων από το PJ Tech Catalyst Fund του ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς και ξένους angel investors από την Αμερική, την Αυστραλία και τον Καναδά. Ολόκληρη η λειτουργία και ανάπτυξη γίνονται από Έλληνες επαγγελματίες στα Χανιά και την Αθήνα. Στο Qrator είχαμε αναφερθεί ξανά στο παρελθόν, όταν η πλατφόρμα του έχει τα χαρακτηριστικά ενός mobile κοινωνικού δικτύου και απευθύνεται σε ανθρώπους με ποικίλα ενδιαφέροντα. Δύο χρόνια μετά, η πλατφόρμα του Qrator επαναλανσάρεται έχοντας πλέον συγκεκριμένη στόχευση κοινού στο οποίο απευθύνεται. 

Όπως αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια της σχετικής παρουσίασης, το Qrator δίνει δωρεάν βήμα στους δημιουργικούς επαγγελματίες να παρουσιάσουν τη δουλειά τους, ενισχύοντας το ψηφιακό τους αποτύπωμα και άρα το brand τους, με ένα μοναδικό και φιλικό προς το χρήστη τρόπο. Έτσι, αυξάνουν τις ευκαιρίες διάθεσης των προϊόντων ή των υπηρεσιών που προσφέρουν.

Στο Profile του ένας δημιουργός αναρτά μία κεντρική φωτογραφία, το avatar του, το διακριτικό του τίτλο, τη περιοχή στην οποία βρίσκεται, ένα σύντομο βιογραφικό, λέξεις κλειδιά για να τον βρίσκουν πιο εύκολα,  συνδέει τα κοινωνικά δίκτυα στα οποία έχει λογαριασμό, την ιστοσελίδα του. Ένα post μπορεί να συνδυάζει πολλαπλές πηγές (Instagram, YouTube, Tumblr, Vimeo, HardDrive, Web κ.α.), προσφέροντας έτσι πιο ζωντανό, διαδραστικό περιεχόμενο. Στο Work ο δημιουργός μπορεί να αναρτήσει περιεχόμενο γύρω από τα προϊόντα, τις υπηρεσίες που παρέχει, την ταυτότητα και τη φιλοσοφία του, τη μέθοδό του, τα εργαλεία, τα υλικά, τους συνεργάτες, το χώρο του. Στο Culture μπορεί να δείξει την κουλτούρα του, αναρτώντας οπτικοακουστικό περιεχόμενο που τον ορίζει. Να επικοινωνήσει δηλαδή στην κοινότητα, αυτό, που ο Αμερικανός marketer Simon Sinek περιγράφει ως το συναίσθημα, το γιατί κάνει αυτό που κάνει, το Brand DNA του. Τα μέλη της κοινότητας μπορούν να τον ακολουθήσουν κάποιον επαγγελματία, να συνδεθούν μαζί του και να ανταλλάξουν ιδιωτικά μηνύματα.

Όπως σημείωσε ο κ. Ιωαννίδης, το Qrator επιδιώκει να προσεγγίσει μίλησε για τους άμεσους και μεσοπρόθεσμους στόχους, σε μια εντοπισμένη αγορά 3,5 εκατομμυρίων  ανερχόμενων δημιουργών, και περίπου 350 εκατομμυρίων ανθρώπων που έχουν πάθος με τη δημιουργικότητα και την καινοτομία. «Άμεσος στόχος μας είναι να φτάσουμε μέχρι το τέλος του καλοκαιριού τους 1.500 δημιουργούς και 150.000 καταναλωτές δημιουργικού περιεχομένου» σημείωσε ο κ. Ιωαννίδης. Αυτή τη στιγμή, στην πλατφόρμα συμμετέχουν 370 δημιουργοί από 25 χώρες.

Ο πρώτος στόχος του Qrator είναι να πετύχει μία κρίσιμη μάζα δημιουργών και μελών που θα δώσει τη δυνατότητα στην εταιρεία να λανσάρει υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας από τις οποίες θα έρχονται και τα έσοδα. Σε αυτές περιλαμβάνονται υπηρεσίες: (α) ευρέσεως ταλέντων, δηλαδή: ανοίγω ένα espresso bar και ψάχνω για baristas που κάνουν latte art, θα χρησιμοποιήσω εργαλεία στο Qrator για να βρω τους baristas και να τους προσλάβω (β) προώθησης και στατιστικών στοιχείων, που βοηθούν τους δημιουργούς να συνδεθούν περαιτέρω με το κοινό που τους ταιριάζει. Οι υπηρεσίες αυτές κατά περίπτωση, μπορεί να είναι και συνδρομητικού χαρακτήρα.

Το Qrator έχει ανθρώπους αυτή τη στιγμή στο Λονδίνο, την Αθήνα και τα Χανιά, ενώ το λανσάρισμα ξεκινά από την Ελλάδα για να ακολουθήσουν στη συνέχεια Σαν Φρανσίσκο, Λος Άντζελες, Βερολίνο, Σίδνεϋ κι αμέσως μετά Νέα Υόρκη, Βαρκελώνη, Λονδίνο, Σάο Πάολο, Άμστερνταμ, Τόκιο, Παρίσι, Μιλάνο.

QRATOR,ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ,STARTUPS,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home