Σημαντικές αλλαγές στη συχνότητα χρήσης όρων συνάντησαν οι διοργανωτές του φετινού διαγωνισμού «500 words» του Oxford University Press που απευθύνεται σε παιδιά από 5 έως 13 χρονών και τα οποία καλούνται σε 500 λέξεις να αναπτύξουν μια ιστορία. Στη φετινή διοργάνωση έλαβαν μέρος περισσότερα από 120.000 παιδιά και οι νικητές θα ανακοινωθούν αύριο Παρασκευή 29 Μαϊου. Ωστόσο, το BBC, που στηρίζει το διαγωνισμό δημοσιεύει σήμερα αρκετά ενδιαφέροντα συμπεράσματα της φετινής διοργάνωσης.
Όπως ενδεχομένως ήταν αναμενόμενο, η τεχνολογία περιστρέφεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της ζωής των παιδιών, επηρρεάζοντας σε ένα σημαντικό βαθμό και τον τρόπο γραφής τους. Ενδεικτικό των παραπάνω είναι η πολύ μεγάλη συχνότητα χρήσης του συμβόλου του hashtag (#) με το οποίο τα παιδιά προσπαθούσαν να δώσουν ένα επιπλέον νόημα ή να μεταδώσουν ένα εντονότερο συναίσθημα στις φράσεις τους. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα το hashtag να αναδειχθεί ως η λέξη της χρονιάς του φετινού διαγωνισμού.
Οι άνθρωποι που κλήθηκαν να διαβάσουν τις ιστορίες συνάντησαν και άλλα ενδιαφέροντα κοινά στοιχεία. Όροι, όπως το Facebook, το email ή το mobile εμφανίζουν σημαντική μείωση στη συχνότητα χρήσης και αντικαθίστανται από όρους, όπως το Snapchat, το Instagram και το emoji. Αντίστοιχα, άλλοι όροι στους οποίους έχει μειωθεί αισθητά η χρήση είναι το mp3, το iPod ή το Blackberry, ενώ αναδύονται άλλοι, όπως το WhatsApp, το iPhone και το ooVoo (πρόκειται για ένα site ανταλλαγής μηνυμάτων).
Εκτός της τεχνολογίας, παρατηρείται δημοτικότητα σε χαρακτήρες όπως η Σταχτομπούτα και η Χιονάτη, ο Χίτλερ(;), οι ποδοσφαιριστές Λιονέλ Μέσι και Γουέιν Ρούνι αλλά και πρόσωπα/φιγούρες της ελληνικής μυθολογίας, όπως ο Δίας, ο Μινώταυρος και ο Ηρακλής.
Σχόλια