Όπως επισημαίνει και το «Verge» –και όποιος έχει χρησιμοποιήσει το Δίκτυο για περισσότερο από μια εβδομάδα- η πρωτοκαθεδρία του YouTube σε ό,τι σχετίζεται με βίντεο είναι αδιαφιλονίκητη όμως αυτό δε σημαίνει ότι όλες οι άλλες εταιρείες μένουν με τα χέρια σταυρωμένα.
Πιο πρόσφατο παράδειγμα η Microsoft η οποία αναβάθμισε την Bing ως προς την αναζήτηση βίντεο και το αποτέλεσμα είναι απείρως βολικότερο από αυτό της Google: μεγάλα previews τα οποία μάλιστα αρχίζουν να παίζουν on mouse over ώστε να μπορεί ο χρήστης να δει τι είναι το βίντεο πριν το επιλέξει, πολύ καλό προφίλ για κάθε αποτέλεσμα (θεάσεις, ημερομηνία ανεβάσματος, όνομα χρήστη που το ανέβασε κ.α.) και μια σειρά από προτάσεις που μπορούν να βοηθήσουν πολύ, ειδικά όταν πρόκειται για μουσικά βίντεο είναι μερικά μόνο από τα στοιχεία της νέας μηχανής αναζήτησης. Αυτό που μένει να φανεί είναι αν αρκούν για να καταπολεμήσουν το μεγάλο όπλο της Google: τη συνήθεια!
Σχόλια