Δεν είναι βέβαιο ότι θα πιάσει τους φιλόδοξους στόχους του επικεφαλής της, Λέι Τζουν για 100 εκατομμύρια κινητά μέσα στο 2015 όμως απ’ ό,τι φαίνεται η Xiaomi δεν τα πηγαίνει άσχημα τουλάχιστον στο πρώτο μισό της χρονιάς: η κινεζική εταιρεία, που από την εβδομάδα αυτή ξεκίνησε να δραστηριοποιείται και στη Βραζιλία (οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι πάντοτε ένα καλό κίνητρο για μπίζνες) ανέβασε τις πωλήσεις της κατά 33% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2014, βγάζοντας στην αγορά 34,7 εκατομμύρια συσκευές.
Επόμενοι στόχοι της Xiaomi είναι η Ρωσία, το Μεξικό και η Τουρκία ενώ όπως δηλώνει το 70% των πωλήσεών της προέρχονται από το ηλεκτρονικό της κατάστημα Mi.com –το υπόλοιπο 30% προέρχεται από δίκτυα λιανικής, πρωτίστως στην τοπική της αγορά (που αν και επιβραδύνεται, παραμένει τεράστια) αλλά και σε άλλες χώρες εντός και εκτός Ασίας. Ο αντίλογος; Η αύξηση μεταξύ δεύτερου εξαμήνου του 2014 και πρώτου του 2015 ήταν ελάχιστη…
Σχόλια