700 εκατομμύρια δολάρια (σε ρευστό παρακαλώ) έδωσε πριν λίγες ημέρες η Google για να αποκτήσει το software ΙΤΑ που προσφέρει κάθε είδους πληροφορία για αεροπορικές πτήσεις στα περισσότερα από τα σημαντικότερα ταξιδιωτικά sites και αεροπορικές εταιρείες καθώς και στις σχετικές μηχανές αναζήτησης. Με αυτόν τον τρόπο η Google εισέρχεται ακόμη πιο δυναμικά σε ένα τομέα στον οποίο παρουσίαζε αδυναμίες, καθώς μέχρι στιγμής πρόσφερε μόνο βασικές υπηρεσίες αναζήτησης σχετικών πληροφοριών, ενώ ήδη η Bing, η μηχανή αναζήτησης της Microsoft παρέχει τη δυνατότητα φιλτραρίσματος των συγκεκριμένων πληροφοριών, παρέχοντας τη δυνατότητα σύγκρισης τιμών, δυνατότητα αναζήτησης από συγκεκριμένες περιοχές αναχώρησης και προορισμού κ.α.
Μάλιστα, έχει ενδιαφέρον το γεγονός ότι η Microsoft για το Bing χρησιμοποιεί το software ΙΤΑ, γεγονός που σημαίνει ότι να θελήσει να συνεχίσει να το χρησιμοποιεί θα πρέπει να πληρώνει τη Google.
Παράλληλα, ένα εξίσου ενδιαφέρον σημείο που παρατηρούν αναλυτές της συγκεκριμένης αγοράς είναι ότι δεν αποκλείεται να αλλάξει και ο τρόπος διαφήμισης που χρησιμοποιεί η Google. Θεωρούν ότι εκτός των διαφημιστικών θέσεων που υπάρχουν στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google, δεν αποκλείεται η εταιρεία να αρχίσει να χρεώνει τις αεροπορικές εταιρείες ή τα ταξιδιωτικά sites για κάθε κλικ που κάνει ο χρήστης στο site τους μέσα από τα αποτελέσματα της αναζήτησης αλλά και να παίρνει προμήθεια για κάθε κράτηση που πραγματοποιείται από το χρήστη.
Σχόλια