Άλλη μια επαγγελματική ευκαιρία που αναμενόταν από καιρό –και πιθανώς άλλη μια ιδέα για τηλεοπτική σειρά: η προσαρμογή των ιδιωτικών ντετέκτιβ στην εποχή του Ashley Madison και του Tinder. Όπως επισημαίνει το πρόσφατο δημοσίευμα της «Washington Post» τα στερεότυπα που ξέρουμε από την τηλεόραση και τον κινηματογράφο δεν έχουν πλέον αντίκρισμα σε εταιρείες όπως η Trustify οι οποίες αξιοποιούν τις γνώσεις ανθρώπων της τεχνολογίας για να δώσουν απαντήσεις στα πιο μπανάλ ερωτήματα: με απατάει ο/η σύζυγός μου; Ο/Η Χ που γνώρισα σε κάποιο social network είναι αυτός/ή που ισχυρίζεται ότι είναι; Κ.λπ., κ.λπ., κ.λπ.
Σύμφωνα με το άρθρο αλλά και με τις πληροφορίες που δίνει η ίδια η εταιρεία, στην ουσία οι υπηρεσίες που προσφέρονται είναι πολύ περισσότερο ένα εξειδικευμένο data mining στο κανονικό και στο… σκοτεινό web παρά παρακολουθήσεις, επαφές και φωτογραφίσεις με τηλεφακό από το πίσω μέρος ενός βαν χωρίς διακριτικά. Ελάχιστα περιπετειώδες αλλά αναγκαίο –και μάλλον καλοπληρωμένο.
Σχόλια