Η αρχή έγινε τον Μάιο του 2010 και σίγουρα δεν ήταν αυτό που περίμεναν αυτό που είχαν κατά νου οι δημιουργοί του Getitnow.gr. Όμως, γρήγορα τα λάθη εντοπίστηκαν, διορθώθηκαν και από το περασμένο φθινόπωρο, το συγκεκριμένο online κατάστημα επανήλθε δριμύτερο και πλέον αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα online καταστήματα του ελληνικού Διαδικτύου με τα στελέχη του να υποστηρίζουν πως η έμφαση που έχουν δώσει στον τομέα της σωστής εμπειρίας και της εξυπηρέτησης των πελατών έχει αρχίσει να αποδίδει.
«Αυτή τη στιγμή έχουμε φθάσει τις 70.000 επισκέψεις ημερησίως» σημειώνει στo deasy.gr ο Τάκης Πέρκιζας, διευθύνων σύμβουλος της Digital Shopping, της εταιρείας που έχει δημιουργήσει το Getitnow.gr και στην οποία κύριος μέτοχος είναι ο γνωστός επιχειρηματίας Π. Γερμανός, ενώ ποσοστό έχει ο ΔΟΛ και ο Β. Ρέστης. Όσον αφορά τον στόχο για την επένδυση που έχει φθάσει αυτή τη στιγμή τα 11 εκατ. ευρώ είναι απλός: μέσα στην επόμενη τριετία να αποτελεί το μεγαλύτερο online ελληνικό κατάστημα.
Σύμφωνα με τον κ. Πέρκιζα, ο στόχος που έχει τεθεί είναι το Getitnow.gr, το οποίο διαθέτει κυρίως είδη τεχνολογίας αλλά έχει αρχίσει να επεκτείνεται και σε άλλες κατηγορίες προϊόντων, να βρεθεί στην πρώτη θέση των ελληνικών online καταστημάτων μέσα στα επόμενα 2-3 χρόνια. Το μερίδιο αγοράς εκτιμάται ήδη ότι είναι διψήφιο, οι επισκέψεις ανεβαίνουν με εντυπωσιακούς ρυθμούς και το Getitnow.gr συνεχώς λανσάρει νέες υπηρεσίες, επιδιώκοντας να υπάρξει πλήρης διαφοροποίηση σε σχέση με τον ανταγωνισμό είτε αυτός προέρχεται από το εσωτερικό είτε από το εξωτερικό. “Θεωρώ πως είμαστε με διαφορά το online κατάστημα με τη μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων στην Ελλάδα και στα πλάνα μας είναι η συνεχής διεύρυνση της γκάμας των προϊόντων που διαθέτουμε” τονίζει ο κ. Πέρκιζας.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής του Getitnow.gr, η αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου παρουσιάζει εντυπωσιακή ανάπτυξη, αλλά είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει σωστή εμπειρία για τον καταναλωτή. Γι’ αυτό και το Getitnow.gr προσπαθεί να προσφέρει να προσφέρει μία σειρά από καινοτόμες υπηρεσίες, όπως είναι η παρακολούθηση παραγγελίας, οι επιπλέον επιλογές παράδοσης, κ.ά. “Για παράδειγμα, είμαστε οι μόνοι που προσφέρουμε video reviews. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν video για περισσότερα από 5000 προϊόντα, αριθμός που είναι ιδιαίτερα μεγάλος” σημειώνει ο κ. Πέρκιζας, προσθέτοντας ότι το Getitnow.gr είναι το μοναδικό online κατάστημα στην Ελλάδα που προσφέρει υπηρεσίες εξυπηρέτησης 24 ώρες το 24ωρο.
Επιπλέον, το Geitnow.gr προσφέρει τη δυνατότητα επιστροφής προϊόντων μέσα σε διάστημα 30 ημερών από την αγορά ενός προϊόντος, ενώ υπάρχει δυνατότητα για online παρακολούθηση της παραγγελίας.
Στα πλάνα είναι η διεύρυνση των υπηρεσιών και μέσα στους επόμενους δύο μήνες αναμένεται να είναι διαθέσιμες περισσότερο προσωποποιημένες υπηρεσίες, όπως είναι, για παράδειγμα, οι προτάσεις αγοράς.
Ο κ. Πέρκιζας χαρακτηρίζει επίσης ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα τη λειτουργία 31 «φυσικών» καταστημάτων σε 25 πόλεις της χώρας. “Μας έχουν βοηθήσει πολύ” σημειώνει χαρακτηριστικά, προσθέτοντας ότι πρόκειται για καταστήματα που λειτουργούν περισσότερο ως σημεία εξυπηρέτησης πελατών. “To 50% των παραγγελιών παραλαμβάνονται από τα καταστήματα μας” σημειώνει ο κ. Πέρκιζας, ενώ ενδιαφέρον είναι και το γεγονός ότι το 60% των παραγγελιών γίνεται εκτός Αθηνών. Άλλωστε, είναι το μοναδικό online κατάστημα που παραδίδει σε οποιοδήποτε σημείο της χώρας χωρίς επιπλέον χρέωση, ενώ, όπως σημειώνει ο κ. Πέρκιζας, έχει δοθεί μεγάλη έμφαση στη διαφάνεια αναφορικά με το συνολικό κόστος αγοράς ενός προϊόντος.
Σε κάθε περίπτωση, η έμφαση που δίνεται είναι στην ικανοποίηση των πελατών και εκεί, σύμφωνα με τις έρευνες που έχει κάνει το Getitnow.gr, η κατάσταση είναι εξαιρετική. “Το 95%-97% των πελατών μας δηλώνει ευχαριστημένο από την εξυπηρέτηση, ενώ πλέον περισσότερο από το 90% των πελατών μας έχει ξαναγοράσει και το 97% των επισκεπτών δηλώνει ότι θα ξαναμπεί” τονίζει ο κ. Πέρκιζας.
Σχόλια