Η «τηλεόραση» αλλάζει

Και είμαστε μόλις στην αρχή της μεταμόρφωσής της

Η «τηλεόραση» αλλάζει

Την άποψη ότι βρισκόμαστε μόλις  στην αρχή της μεταμόρφωσης της τηλεόρασης και του τρόπου με τον οποίο λαμβάνουμε και καταναλώνουμε τηλεοπτικό περιεχόμενο εκφράζουν στο deasy τα στελέχη της Ericsson, της εταιρείας που παρότι την γνωρίζουμε ως σημαντικό παίκτη στο χώρο της υλοποίησης δικτύων τηλεπικοινωνιακών εταιρειών, συμπληρώνει περίπου μια εικοσαετία δραστηριοποίησης και στο χώρο του video.

Το τοπίο αλλάζει και τον πρώτο λόγο στο μέλλον δεν θα τον έχει πιθανότατα ούτε η ψηφιακή επίγεια τηλεόραση (π.χ. στην ελληνική πραγματικότητα Digea), ούτε οι δορυφορικές πλατφόρμες αλλά το τηλεοπτικό περιεχόμενο που θα παίρνεις μέσα από την σύνδεσή σου στο Internet. Είτε στην μεγάλη τηλεόραση του σαλονιού, είτε στο tablet είτε στο smartphone, είτε στον υπολογιστή. Μην πας πολύ μακρυά. Δες μικρά πράγματα από τον εαυτό σου ή τους φίλους σου και τον τρόπο με τον οποίο αυτοί καταναλώνουν video περιεχόμενο. Στην καθημερινότητά σου λοιπόν βλέπεις το video που έκανε share ο φίλος σου, θα δεις τα video που συνοδεύουν κάποια είδηση, μπορείς να δεις online κάποια τηλεοπτική εκπομπή που δεν σε βόλευε το τηλεοπτικό πρόγραμμα κ.α.

Αυτή η καθημερινή μας συμπεριφορά, η οποία θα γίνει ακόμα πιο έντονη σε ένα πιο διαδραστικό μέλλον, που θα ζητάμε και θα λαμβάνουμε προσωποποιημένο περιεχόμενο, επηρεάζει πάρα πολύ τόσο τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών, καθώς θα επιβαρύνονται όλο και περισσότερο τα δίκτυά τους με μεγαλύτερη κίνηση όσο και τις εταιρείες που παράγουν περιεχόμενο και θα πρέπει να δημιουργήσουν τρόπους με τους οποίους θα μοιράζουν και θα διαχειρίζονται πιο αποτελεσματικά το περιεχόμενό τους. Μάλιστα, σύμφωνα με τον Alexander Sem, Portfolio Marketing Director της Ericsson, μέσα στο 2014 η κίνηση δεδομένων που θα αφορά κατανάλωση video θα περνάει στην πολύ μεγάλη πλειοψηφία του μέσα από δίκτυα κινητής τηλεφωνίας. «Το video αποτελεί πλέον κρίσιμο παράγοντα που θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη οι εταιρείες για τον τρόπο με τον οποίο θα χτίσουν τα δίκτυά τους» σημειώνει.

Τα δυνατά και ικανά δίκτυα να σερβίρουν τηλεοπτικό περιεχόμενο – video, πέρα από σημαντική προϋπόθεση, αποτελούν και μια σημαντική παράμετρο που θα ωθήσει τους καταναλωτές στη χρήση συνδρομητικών υπηρεσιών. Και εκει πρέπει να είναι έτοιμα είτε τα τηλεοπτικά κανάλια είτε οι εταιρείες που διαθέτουν περιεχόμενο ώστε να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή ποιότητα και την πιο αποτελεσματική πλατφόρμα για να πείσουν τον καταναλωτή να "αγοράσει".

Σ’ αυτό λοιπόν το νέο υπό διαμόρφωση τηλεοπτικό τοπίο έχει τοποθετηθεί πολύ δυναμικά και η Ericsson, η οποία παρέχει λύσεις στους παρόχους τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, λύσεις σε τηλεοπτικά κανάλια που θέλουν να μεταβούν στη νέα ψηφιακή εποχή (ήδη περίπου 200 τηλεοπτικά κανάλια στην Ευρώπη χρησιμοποιούν τις λύσεις της Ericsson) αλλά και στις εταιρείες που έχουν περιεχόμενο και θέλουν πιο αποτελεσματικές πλατφόρμες για να το διαχειρίζονται και να το σερβίρουν στους καταναλωτές.

ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ,MEDIA,ERICSSON,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home