Στην επιτροπή των Cannes Lions η Κέρστιν Τρικαλίτη

Στην επιτροπή των Cannes Lions η Κέρστιν Τρικαλίτη

Την εκτίμηση ότι οι ελληνικές εταιρείες mobile marketing χαίρουν ιδιαίτερης εκτίμησης σε παγκόσμιο επίπεδο επιβεβαίωσε η συμμετοχή της Κέρστιν Τρικαλίτη, συνιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλο της Out There Media στην επιτροπή που έκρινε τα φετινά βραβεία στην κατηγορία Mobile Lions στα Cannes Lions που πραγματοποιήθηκαν.

Τα Cannes Lions χαρακτηρίζονται ως τα Όσκαρ της διαφημιστικής αγοράς και τα τελευταία 3 χρόνια έχει προστεθεί μία ειδική κατηγορία που αφορά το χώρο των έργων που αξιοποιούν τις δυνατότητες των φορητών συσκευών. Το ενδιαφέρον για τα Mobile Lions είναι πολύ μεγάλο, λόγω και της ανόδου που παρουσιάζει η αγορά του mobile marketing, οπότε η επιλογή της κ. Τρικαλίτη να είναι από τα 15 μέλη της κριτικής επιτροπής χαρακτηρίζεται ως ιδιαίτερα σημαντική.

“Ήταν μία πολύ καλή εμπειρία” σημειώνει στο deasy.gr η κ. Τρικαλίτη, τη οποία ήταν ένα από τα 5 μέλη της επιτροπής που προερχόταν από την Ευρώπη. “Η διαδικασία διήρκεσε 5 ημέρες, καθώς οι συμμετοχές έφθασαν το εντυπωσιακό νούμερο των 1200” δηλώνει η διευθύνουσα σύμβουλος της Out There Media.

Από τις 1200 συμμετοχές, την πρώτη ημέρα η λίστα μειώθηκε στις 600 για να καταλήξουν τελικώς στις 110 από τις οποίες προέκυψαν οι 54 νικητές που πήραν τα βραβεία που χωρίζονται σε Bronze, Silver και Gold, ενώ υπάρχει και το μεγάλο βραβείο, το Gran Prix, το οποίο κατέληξε σε μία υλοποίηση για λογαριασμό της Nivea και δημιουργήθηκε από μία βραζιλιάνικη εταιρεία.

Από την Ελλάδα, συμμετοχές υπήρξαν μόνο από την Out There Media, οι οποίες δεν κατάφεραν να φθάσουν στη short list. Όσον αφορά το τι γινόταν όταν έπρεπε η επιτροπή να κρίνει έργο της Out There Media, η απάντηση της κ. Τρικαλίτη ήταν ότι “πολύ απλά, έβγαινα από την αίθουσα”.

MOBILE MARKETING,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home