Έξι μήνες μετά την πιλοτική διάθεση των υπηρεσιών της σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις σε Γαλλία, ΗΠΑ και Γερμανία, η Nimbata ξεκίνησε επίσημα την παρουσία της και στην Ελλάδα. Τι υπηρεσίες προσφέρει η Nimbata; Ο χώρος στον οποίο δραστηριοποιείται αφορά την ανάλυση δεδομένων μέσω τεχνολογιών VoIP, έτσι ώστε να παρέχει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα αξιολόγησης των διαφημιστικών τους ενεργειών σε πραγματικό χρόνο.
Αυτό θα μας πεις ότι το έχεις ξανακούσεις. Δεν τελειώσαμε. Σε αντίθεση λοιπόν με τα υφιστάμενα εργαλεία ανάλυσης τα οποία μετράνε την επιτυχία των διαφημίσεων με έμμεσους τρόπους όπως π.χ. τον αριθμό των ανθρώπων που γνωρίζει την επιχείρηση ή έχει χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες της (reach, volume, engagement ή awareness) πριν και μετά την διαφημιστική καμπάνια, η υπηρεσία “Call Τracking” της Νimbata παρέχει την δυνατότητα ποσοτικοποίησης της απόδοσης τέτοιου τύπου διαφημίσεων. Πως; Αντί να μετράει clicks, mails, likes προσφέρει δυνατότητες μέτρησης, ανάλυσης και επεξεργασίας μεγάλου όγκου δεδομένων προερχόμενα από φωνητικές κλήσεις προς τα τηλεφωνικά κέντρα των επιχειρήσεων. Δεδομένα, όπως το πλήθος κλήσεων ανά καμπάνια, η διάρκεια των κλήσεων, ο τόπος προέλευσης καθώς και η ποιοτική βαθμολογία της κάθε κλήσης αναλύονται, εξάγοντας πολύτιμες πληροφορίες για την απόδοση της κάθε καμπάνιας.
Πως λειτουργεί η υπηρεσία Call Tracking της Nimbata
Για να μάθουμε και εμείς πως λειτουργεί η υπηρεσία και κατ’ επέκταση πως ο διαφημιζόμενος μπορεί να αναλύσει τις τηλεφωνικές κλήσεις προς το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας του μιλήσαμε με τον Δημήτρη Πουρναράκη, μέλος της ιδρυτικής ομάδας της Nimbata. Όπως μας εξήγησε ο Δημήτρης, σε κάθε καμπάνια με την υπηρεσία Call Tracking, το διαφημιστικό μήνυμα εμφανίζει σε κάποιο σημείο του ένα τηλέφωνο επικοινωνίας, το οποίο μπορεί να καλέσει καθένας από εμάς που βλέπει την καμπάνια και θέλει να επικοινωνήσει με την εταιρεία για το προϊόν ή την υπηρεσία που διαφημίζεται. Αυτός ο τηλεφωνικός αριθμός είναι συνδεδεμένος με την υπηρεσία Call Tracking, οπότε όλα τα δεδομένα των κλήσεων που πραγματοποιούνται προς αυτόν αναλύονται από την υπηρεσία. «Η υπηρεσία μας θυμίζει την αντίστοιχη υπηρεσία call conversion tracking της Google, όμως υπερτερεί σε αρκετά σημεία» πρόσθεσε στην κουβέντα μας ο Δημήτρης. Η υπηρεσία της Google αφορά μόνο τα Google Adwords και εφαρμόζεται μόνο στις ΗΠΑ, Αγγλία και Αυστραλία, ενώ η λύση της Nimbata έχει παγκόσμια εφαρμογή. Δεύτερο ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα είναι το γεγονός ότι μπορεί να εφαρμοστεί και σε offline διαφημιστικές καμπάνιες, δηλαδή σε ενέργειες που εκτός από το Internet παίζουν σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπο Τύπο ή ακόμα και outdoor.
H ιδρυτική ομάδα της Nimbata. Από αριστερά προς τα δεξιά οι: Δημήτρης Πουρναράκης, Νικόλαος Τσίχλας, Κωνσταντίνος Βολουδάκης, Σπύρος Φωτόπουλος
Και λίγα λόγια για την εταιρεία
Η Nimbata ιδρύθηκε πριν από περίπου 1,5 χρόνο στη Βοστώνη. Στην ιδρυτική της ομάδα θα βρούμε τέσσερις Έλληνες (ή ελληνικής καταγωγής) με σημαντική προϋπηρεσία σε μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας, όπως η IBM, η πρώην Nokia Siemens Networks (νυν Nokia Networks), η Accenture. Πρόσφατα η εταιρεία έγινε official Google Analytics Technology partner, ενώ με το λανσάρισμα των υπηρεσιών της στην Ελλάδα ξεκίνησε ήδη συνεργασία με ένα μεγάλο marketing agency στη χώρα μας.
Σχόλια