Ηλεκτρικά, αυτόνομα και ιπτάμενα ταξί θέλει το Παρίσι για τους Ολυμπιακούς του 2024

Ηλεκτρικά, αυτόνομα και ιπτάμενα ταξί θέλει το Παρίσι για τους Ολυμπιακούς του 2024

Ηλεκτρικά, αυτόνομα και ιπτάμενα μπορεί να είναι τα ταξί που θα χρησιμοποιούν από το αεροδρόμιο προς το κέντρο της πόλης οι επισκέπτες του Παρισιού κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων του 2024.

Το σχέδιο τέθηκε ήδη σε εφαρμογή την προηγούμενη εβδομάδα στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης International Paris Air Show, με πέντε μεγάλες εταιρείες και φορείς να υπογράφουν το σχετικό μνημόνιο συνεργασίας. H Airbus, το Groupe ADP (που διαχειρίζεται μεγάλα γαλλικά αεροδρόμια), η εταιρεία μεταφορών RATP σε συνεργασία με την περιφέρεια του Παρισιού και τη γαλλική αρχή πολιτικής αεροπορίας, ανακοίνωσαν το κοινό πλάνο που θα έχει ως στόχο να φέρει στην πόλη του φωτός νέα μέσα μετακίνησης, με στόχο να αποσυμφορηθεί η κυκλοφοριακή κίνηση και να μειωθεί ο χρόνος που χρειάζεται σήμερα για τη μετακίνηση από το αεροδρόμιο στο κέντρο της πόλης.

To CityAirbus, που παρουσιάστηκε μόλις τον προηγούμενο Μάρτιο. 

Οι πέντε παραπάνω οργανισμοί συμφώνησαν να προχωρήσουν σε ολοκληρωμένη μελέτη για τις ανάγκες και τις παραμέτρους ενός τόσο φιλόδοξου έργου. Από το σχεδιασμό και την παραγωγή των ηλεκτρικών ιπτάμενων ταξί κάθετης απογείωσης και προσγείωσης, τη συντήρησή τους, τις πτητικές λειτουργίες, τη διαχείριση εναέριας κυκλοφορίας σε χαμηλό υψόμετρο έως τις παρεμβάσεις που είναι απαραίτητες τόσο στους χώρους του αεροδρομίου όσο και στην πόλη.

Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις, τo Groupe ADP έχει χρόνο μέχρι το τέλος του έτους για να επιλέξει ένα χώρο σε ένα από τα δέκα αεροδρόμια που περιβάλλουν το Παρίσι, με το αρχικό πλάνο να δίνει ακολούθως ένα χρονοδιάγραμμα 18 μηνών στο οποίο θα πρέπει να είναι έτοιμος ο χώρος, με τις εκτιμώμενες επενδύσεις για τις απαραίτητες υποδομές να ανέρχονται στα 11,3 εκατομμύρια δολάρια. Αρχικά, η λειτουργικότητα του χώρου θα δοκιμαστεί με συμβατικά ελικόπτερα, ενώ όπως αναφέρθηκε στις δηλώσεις που έγιναν, ιδανικά η υπηρεσία θα μπορούσε να προσφέρει πτήσεις κάθε έξι λεπτά.

Οι προδιαγραφές του CityAirbus.

Η διαδρομή μεταξύ Αεροδρομίου και πόλης θεωρείται ιδανική για την ενσωμάτωση αυτού του νέου τρόπου μετακίνησης και δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι στο σύνολο των αντίστοιχων σχεδίων που έχουν δει το φως της δημοσιότητας συμπεριλαμβάνονται τέτοιες διαδρομές. Αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι τον επόμενο μήνα η Uber ξεκινάει να διαθέτει την υπηρεσία μετακίνησης με τη χρήση συμβατικού ελικοπτέρου που θα συνδέει απευθείας το Μανχάταν με το Διεθνές Αεροδρόμιο της Νέας Υόρκης (JFK).

Από την πλευρά της η Airbus θα αναλάβει την παραγωγή των απαραίτητων μεταφορικών μέσων. Η εταιρεία έχει παρουσιάσει ήδη δύο πρωτότυπα τέτοιου τύπου μέσα, το Vahana και το CityAirbus VTOL, που είναι 100% ηλεκτρικά, με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home