Η μεγάλη μάχη ξεκινάει επί της οθόνης

Deasy @ 18.10.2019
Η μεγάλη μάχη ξεκινάει επί της οθόνης

Αν πριν από 20 χρόνια έλεγες πως θα ερχόταν κάποια στιγμή που μια εταιρεία υπολογιστών όπως η Apple θα έβρισκε απέναντί της μια εταιρεία όπως η Disney και που και οι δύο μαζί θα έβλεπαν ως αντίπαλο μια εταιρεία που ξεκίνησε από τις ενοικιάσεις ταινιών, θα σε ρωτούσαν: α) τι καπνίζεις β) πού το βρίσκεις γ) γιατί το κάνεις αυτό στον εαυτό σου δ) μιας και το’φερε η κουβέντα και για εντελώς εγκυκλοπαιδικούς λόγους πόσο κοστίζει.

Όμως όπως πολλοί πια ήδη αντιλαμβάνονται οι εταιρείες τεχνολογίας είναι κάτι πολύ περισσότερο από τέτοιες. Είναι διαφημιστικές, είναι εταιρείες θεάματος, είναι εταιρείες που σε μεγέθη ξεπερνούν ολόκληρα κράτη και όσο περνά ο καιρός τα μεγέθη τους θα αυξάνονται περαιτέρω. Είναι αυτό καλό; Δεν ξέρουμε, αλλά για την ώρα ετοιμαζόμαστε να δούμε μια σημαντική αναμέτρηση.

Το Neftlix αποδέχθηκε το προφανές, πως η είσοδος της Disney και της Apple της “κόβει” πελάτες και πως θα επηρεάσει τη δική της πορεία. Οφθαλμοφανέστατο αγαπητέ δρ. Γουότσον.

Βεβαίως η εταιρεία έχει θέσει μια ενδιαφέρουσα παράμετρο, καθώς ο ανταγωνισμός της δεν προέρχεται μόνο από τα βαριά ονόματα της σύγχρονης ψηφιακής οικονομίας. Το Neftlix παραδέχεται επίσης πως το HBO -η μεγάλη εταιρεία παραγωγής απ’όπου έχουν προέλθει πολλές παραγωγές- δεν είναι τόσο μεγάλος ανταγωνιστής όσο το Fortnite, το online παιχνίδι της Epic Games. Οι καιροί έχουν αλλάξει και όποιος νομίζει πως θα κερδίσει επενδύοντας στην κλασική γραμμική τηλεοπτική μετάδοση καλό είναι να σκεπαστεί διότι έτσι κοιμισμένος που είναι μπορεί και να κρυολογήσει.

Έτσι λοιπόν έρχεται η στιγμή που το Netflix θα γνωρίσει τον ανταγωνισμό που τόσο καιρό περίμενε. Η Apple θα κινηθεί επιθετικά με τη συνδρομή των 5 ευρώ ανά μήνα για όλα τα μέλη της οικογένειας (που σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει, 5 ευρώ για έναν κωδικό με πολλαπλές δυνατότητες χρήσης) θα επιχειρήσει να αναπτύξει μια πελατειακή βάση απέναντι στο Netflix που ξεκινάει τα δικά του πακέτα στα 8 ευρώ χωρίς δυνατότητα πολλαπλής θέασης. Βεβαίως εδώ ισχύει το “το περιεχόμενο είναι βασιλιάς” και αυτό σε πιο ορθά ελληνικά σημαίνει πως ο περιορισμένος κατάλογος της Apple δεν είναι το στοιχείο που κάνει το Netflix να ιδρώνει. Βεβαίωες είναι ισχυρότατες οι διαφημιστικές δυνατότητες της Apple αλλά τι να σου πουν όλα αυτά όταν στην άλλη μεριά του ρινγκ (σε αυτό τον περίεργο αγώνα για τρεις) είναι η Disney με όλο το οπλοστάσιό της που ξεκινά από τη Λαίδη και τον Αλήτη και φτάνει ως τις τελευταίες παραγωγές της -θυγατρικής- Marvel.

Ποπ κορν μην ξεχάσεις να πάρεις…

NETFLIX,APPLE,DISNEY,VIDEO ON DEMAND,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home